tiistai 12. toukokuuta 2015

Juhlapyhät jatkuu vaan

Moi taas!

Tänään sain kuulla että on taas uusi pyhäpäivä! Ihmettelen kyllä kun oon myös kuullut että kaikki juhlapyhät olis viikonloppuisin, mutta mä kyllä kannatan että arkipäivinäkin voi olla juhlia, se on paljon kivempaa.

Ainiin muuten, faijan surkeiden atk-taitojen takia mun edelline postaus jäi tulematta oikeana päivänä niin julkaisin sen nyt tänään kuitenkin.

Tänään on muuten ehkä toinen mun lempparipyhistä vaikka en sitä oo ennen juhlinutkaan, nimittäin Snällmanin päivä tai niin mä luulen. Kerrataanpa vielä mistä tämä päivä on oikein peräisin, no. Snällmanhan tarkoittaa kilttiä miestä, niin se on hyvä että sitäkin juhlistetaan. Päivän Snällman oli kyllä iskä kun se toi mulle kiltin miehen maksamakkaraa kas näin:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti