keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Onnea minulle!

Jee, rakas joulupukki, mun synttärit tuli sittenkin, mutta juurikaan lahjoja en silti saanut, rakas joulupukki. Kuitenkin ihan kivaa, kun pääsin lomailemaan niin kuin aikaisemmassa ilmoituksessani ilmoitin. Oikeastaan sain lahjaksi posliinisen ruokakupin, mutta en tiedä mitä sillä tehdään, kun sekin oli tyhjä.

Kolme (3) -vuotiaana olo on oikeastaan ihan mukavaa. Tässä lueteltuna muutamia mukavia asioita tältä päivältä:

  • Aamuruoka
  • Aamulenkki
  • Nukkuminen
  • Hiihtäminen (tää oli ihan uutta mulle)
  • Koirapuisto
  • Päivälenkki
  • Savukala
Ainiin ja meinasin unohtaa että

  • Yöllä lattioiden rapistelu, kun muori taas pitää mua hereillä
Odotan, että seuraavia mukavia asioita tapahtuu vielä tämän päivän aikana:
  • Iltaruoka
  • Iltalenkki
  • Savukala
  • Yöllä lattioiden rapistelu
Saunaan en ole täällä päässyt, kun siellä on sellainen keikkuva jakkara niin se vähän pelottaa mua.

Hiihtäminen

Rakas joulupukki, hiihtäminen se on kivaa hommaa. Tässä pari esimerkkiä. En tosin tiedä mitä äiti noiden suksien päällä tekee, mutta hiihtäminen on kivaa.

Mutsi on outo, kun se ottaa noi sukset hiihtämään mukaan, mihin niitä tarvitaan, en tiedä

Onkohan toi Pilkku joku hauva, voisin käydä tarkastamassa
Ja sitten muita mukavia asioita, vaikka ei olekaan tältä päivältä:
  • Pulkkamäki pikkusiskon kanssa
  • Savuton kala (savuttomuus on nykyään muotia)
Ja sitten mikä parasta, mä törmäsin jo syksyltä täältä mun tuttuun, nimittäin Haltiin. Halti on tosi kiva kaveri ja mikä parasta näin sen viimeksi syksyllä jo! Oon tavannut sen nyt monta kertaa. Kerran muistaakseni kävin myös Haltilla, mutta Halti ei ollut silloin kotona. En tiedä miten se tänne on päätynyt sitten aina iltalenkillä, kun sinne Kilpisjärvelle on aika pitkä matka. Mutta kuitenkin, tässä on nyt Halti ja mä:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti