perjantai 9. toukokuuta 2014

Perronian tuholainen

Se on moro sano manselainen ja vuf sano perro, onneks en oo Mansesta, kun sit en tietäis mitä sanoa, kun ei perro voi sanoa moro toisaalta manselainenkaan ei voi sanoa vuf, siinäpä vasta pulma. On. No morot sikseen eli porkkanat sanois ruotsalainen, siis asiaan.

Oon oleillut mökillä aika paljon iskän ja äiskän kanssa. En kyllä tajua noita yhtään, kun ne valittaa, jos mä purasen jostain listanpätkästä palasen tai raavin vähän ovea, mutta sit noi alkaa iskä ja äijä siis riehua moottorisahan kanssa ja sur, niin ei oo enää kattoa mökissä. Sain tämän kokea karvaisesti, kun tuli vedet sisään yksi päivä kun katto oli auki ja ulkona tuli lunta. Ihme touhua, ja vielä sanovat että koirat muka hajottaa paikkoja, en kyllä usko. 

No, mä en oo tällä kertaa päässyt näihin purkuhommiin ollenkaan niin oon sitten ottanut lepiä siskon kanssa sängyllä, kas näin:

Rellotuksen ammattilaiset

Ja toinenkin asia mua vaivaa, kun en oo päässyt takapihallekaan vaikka yleensä pääsen sinne. Nyt on nimittäin pihakin kaivettu auki. Kyllä mä sentään olisin siinä voinut auttaa, kun jo pienestä pitäen kaivoin mökin perustuksia ahkerasti, mutta ei mua oo päästetty sinne, kun kuulemma sotken taas, en kyllä sitäkään ymmärrä, kun kyllä se iskä tässä on se joka sotkee, niin.

Tällaista tuhoa ne ihmiset aiheuttaa perrojen pihoilla!

Sen lisäksi, että katto revittiin auki niin myös keittiö puretaan...
Herää kysymys, että mistä ruoka jatkossa?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti