perjantai 11. huhtikuuta 2014

Pitkä matka

Tässä pääsi käymään ohraisesti. Lähdimme matkaan ja luulin pääseväni Mökille. Eikä mitään... täällä minä Saariselällä möllötän. Matka oli pitkä ja kivinen, iskä sanoi että asfaltissa on paljon kiviä niin se mun mielestä tarkoittaa että matka on kivinen, niin. Kaukana on oltavat omasta mökistäni. Ei täällä kuitenkaan niin kauhean huonosti mene, kun on karavaanareita ja poroja, en vieläkään tiedä kumpi on kumpi, mutta toisista iskä ei tykkää! Sit me käytiin isomummulla ja mulle annettiin uus lempinimi, joka on musta. En tiedä minkä värisiä muut lempinimet on mutta musta musta on ihan hyvä nimi. Musta musta kuvaa mua aika hyvin vai mitä mieltä olette musta vai mustasta?

Kylillä hengailemassa.
Musta oli kiva käydä joulupukin luona Rovaniemellä tai napapiirillä, mutta mun mielestä joulupukki kuitenkin asuu nenätunturilla vai oliko se korvatunturilla, en muista mutta onkohan se luppakorva vai pystykorvatunturi, mun mielestä luppakorva on parempi.

Poroja napapiirillä, ehkä Joulupukin tai ei


Näkymää Kaunispäältä

2 kommenttia: