torstai 10. tammikuuta 2013

Pasukone

Hui! Tänään oli hurja päivä. Olin toki koko päivän taas yksin kotona, kun äiskän ja iskän pitää kuulemma käydä jossain poissa joka päivä että ne voi ostaa mulle niitä luita. Luut, ne ne vasta onkin mun herkkua! Mutta asiaan. Kun iskä tuli kotiin, niin olin tapani mukaan ovella vastassa ja hypin innoissani sitä kohti, musta se on tosi kivaa yrittää nuolla isin kasvoja ja korvia! Nam, korvat on mun lempparia. Isin ja possun. Mutta siis mitä mä olin kertomassa..

Niin, käytiin sitten päiväpisulla siinä ulkona niin kuin tapana on ollut niin sitten iskä laittoikin mut auton takapenkille. Siellä on tosi ahdasta, kun toisella puolella on sukset, yleensä mulle on varattu koko takapenkki että saan rauhassa pyöriä ja pedata! No sit iskä ajoi sen auton sellaiseen pihaan ja kävi nopeasti jossain sisällä. Ja sitten me ajettiin johonkin tunneliin. Ja sitten pääsi piru irti! Hirveä mekastus kävi koko auton ympärillä ja mä menin jalkatilaan, jos se vaikka on joku hirviö. Isi selitti, että niin kuin perrojakin, niin autojakin tarvii pestä ja että autot tykkää pesemisestä. Kyllä en usko! Jos on sellainen hemmetinkone kuin se niin kuka siitä voi tykätä? Kysynpä vaan. Mä sanoudun irti ainakin kaikesta pesemisestä ja peseytymisestä, en tykkää. Eikä varmaan se autokaan tykkää! Onneks se melu kesti vain pari minuuttia ja sitten päästiinkin jo takaisin kotiin ja piiitkälle lenkille ja nyt mä oon ihan väzzzZzz...zz...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti