torstai 7. kesäkuuta 2012

Kesäjädet Kaivarissa


"Nyt lähden stadiin, mä vaihdan maisemaa
Kun lähden stadiin, mä pistän tuulemaan"
Tänää lähettiin täält landelt stadiin bongaa friidui Suven kunniaks. Kokeiltiin melkein kaikkia pääkaupunkiseudun kulkupelejä, metroa lukuunottamatta. Nähtiin jopa Koffin oluthevoset kärryineen Manskulla (jos se nyt kulkupeliksi lasketaan :) ).

Mentiin dösällä stadiin haistelemaan Stokkan kulmia ja siitä otettiin spåra kohti Kaivaria. Faija haki apteekista punkkilasson ja matokuurin, hyi!

Eirassa tuli vastaan bättre folkin lisäksi myös pari ihmistä. Tavattiin myös yks kuuma gimma, ruskeatäpläinen dalmatialainen. Nimi tosin ehti jo unohtua :) Paikan kingi on kuulemma musta ja komea Pablo-perro. Tämän tiesi kertoa muutamakin paikallinen.

Sitten ostettiin jätskit, mutta harmikseni jäin ilman ja sain vain vettä. Onneksi mukaan oli varattu paljon mahalevyä :) Koko ajan piti pysähdellä, kun olen niin söpö, että kaikki haluaa rapsuttaa!


Täs mä venaan dösää.
 Lopulta ne tajusi lähteä takaisin kotiin, olin jo aika väsynyt kaveri. Iltalenkillä piti kuitenkin vielä morjenstaa yhtä kotinurkkien kimulia.

Aika magee päivä!
Mutsi pakotti mut syliin, vaikka dösässä
olis ollut paljon nuuhkittavaa

Kaivarissa tarkistamassa kesän tarjontaa.
Vain arskat jäi himaan.

Tos ne nyt vetää jädee ja mä jään ilman.

Kotimatkalla jo hieman luomet alkoi lurpsahdella.

1 kommentti: